We are one and one we will always be, i'm lovin you from within I need you I want you I miss you I love you

▼ sunny cute°o ☥ •° ♥ måndag 17 maj 2010 03:30

Halo.. Det jobbigaste med att bo i Rumänien är distansen. Distansförhållande och saknaden efter Honom. Nästa gång jag får hålla om min älskade, kommer det ha gått en 6 månaders period som vi vart ifrån varandra. Jag vet att många inte skulle palla distansförhållande, men jag vet och han vet att vi aldrig kommer hitta någon som vi kommer känna såhär starkt för. Därför får vi bara göra det bästa av situationen och ha tålamod. Inshallah kommer inte framtida år bli såhär, då han kommer besöka mig här vilket inte var möjligt i år. Det finns inte en chans att ge upp, jag sitter hellre här i min ensamhet och vet att hans kärlek är min än att leva utan honom i mitt liv.
Jag skulle självklart klara mig lika bra utan en man i mitt liv, det handlar inte om ett beroende av att ha någon. Det handlar helt enkelt om att jag ser mannen jag vill spendera resten av mitt liv med när jag tittar in i hans ögon. Våra barn ska kunna tala somaliska, persiska, azeri, turkiska, svenska, engelska (obs; BRITTISKA!) och franska flytande :) Pappan talar somaliska, svenska och engelska. Mamman talar persiska, turkiska, azeri, rumänska, svenska och engelska. Våra barn ska kunna alla cranial nerves och ben, och alfabetet redan vid 1 års ålder. Haha. Underbarn. Dom ska inte få kolla på disney, utan andra tecknade som smyger in kunskap och inte rasism! Intelligens i all ära, men det är noll utan karaktär. Generösa, livsnjutare och hjälpsamma ska våra bebisar bli. Haha. Min blogg, mitt drömmande flummeri! :) Jag älskar honom så..


Fertile Ground - Lovin You

0 Comments to "We are one and one we will always be, i'm lovin you from within I need you I want you I miss you I love you"

© Copyright Reserved bullet proof soul | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft