Tentaperioden har startat!

▼ sunny cute°o ☥ •° ♥ tisdag 25 maj 2010 09:23

Detta är hur min tentaperiod ser ut. Tentaperiod innebär att man gör slutprov i alla ämnen man läst under en termin. För min del blir det dessutom TVÅ prov i anatomy, för hela året inte bara denna terminen! Minns ju knappt vad vi gjorde förra terminen, och nu har jag mindre än en vecka på mig att klara det provet som är den 2/7. Jag vet inte hur det ska gå till :)
jag vet att jag bara måste klara dessa prov. fast eftersom en röst i mig fortsätter upprepa att detta är ett omöjligt fall som börjar det även kännas som ett omöjligt fall.. åh jag har för lite tid helt enkelt! och våra lärare kommunicerar ALDRIG med varandra vilket leder till att vi har sjukt ont om tid inför varje prov. Nästa vecka har jag liksom fyra prov; måndag tisdag onsdag torsdag. på raken sådära. I'm scared. alla fyra är svåra ämnen. ALLA ÄMNEN i år är svåra. Möjligen rumänskan som är "lätt".. och det är ändå ett helt nytt språk så även det är svårt. ni förstår väl att lilla jag ligger risigt till? Medstudent var det ja!! Nu ska jag plugga, all nighter you bet!
F*CK MY LIFE!




...so I flipped the middle finger and the index finger followed.
Deuces!


0 Comments to "Tentaperioden har startat!"

© Copyright Reserved bullet proof soul | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft