beauty is nothing without brains.

▼ sunny cute°o ☥ •° ♥ torsdag 27 maj 2010 13:07
den videon påminner mig om hur många "snygga glidare" vi har som fuskar på varje tenta.. killar skäms inte, de gör det öppet. de säger det t.om till dig, skriv tydligt så jag också kan se. men tjejer är riktiga smygare. 1, charmar lärarn & småflörtar eller 2, skaffar smarta pojkvänner i klassen som gör allt för dom (inkl proven haha). idag på rumänskan, så charmade killarna vår kvinnliga lärare så att hon bokstavligen gav svaren till dom på det skriftliga provet. det är helt sjukt. kan tyckas vara liite orättvist för oss gamla hederliga liksom.. Aja,men nu känner jag mig redo för en helnatt med fysiologi och anatomy. lyckades få i mig doua isglassar, patru koppar kaffe och sponatangjord chokladpudding. Off I go, Puss på mina smygläsare.
Ryan leslie - Is it real love

0 Comments to "beauty is nothing without brains."

© Copyright Reserved bullet proof soul | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft