everybody got their history. on every page a mystery. you can read my diary you're on every line.

▼ sunny cute°o ☥ •° ♥ fredag 28 maj 2010 04:18

Hade slutprov idag i ett ämne jag nästan glömt bort att man tydligen har på universitetet här, gympa. Hahahaha jag fick springa under 9 minuter, göra push ups 30 sek, armhävningar 30 sek, long jumps osv och sen fick jag säga hur många varv etc jag gjort. Hade någon sagt till mig när jag tog studenten att jag inte skulle bli kvitt idrotten skulle jag bangat rumänien. Ar så lat.. har köpt TVÅ gymkort, en låg för "långt" bort (en kvart) så jag köpte en till som låg 1 minut ifrån.. har vart där ca 4 gånger.. och nu är tiden slut, tror inte det är nån ide att förnya det. waste of money. Japp, det är lata jag det. Ironiskt nog fick mitt lazy ass en fet 10a på idrottsprovet, lol vad mom&dad kommer få sig ett gott skratt ikväll!


oldie but goldie.

0 Comments to "everybody got their history. on every page a mystery. you can read my diary you're on every line."

© Copyright Reserved bullet proof soul | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft