Sittin' here resting my bones and this loneliness won't leave me alone. It's two thousand miles I roamed, Just to make this dock my home

▼ sunny cute°o ☥ •° ♥ måndag 17 maj 2010 09:50


NÄMENHÖRNI! Idag fick jag fina komplimanger av Dr. Roxana under skull testet (duktighetsbekräftelse, check! haha!!) Jag är mer glad över komplimangerna än själva betyget som förövrigt var en stark nia :) Jag skulle fått en 10a om jag inte vart så nervös i början och sagt fel på en sak jag faktiskt kunde, men en 9a är aldrig fel i min värld :) Ni förstår inte hur nervös jag var! Jag började flumma som aldrig förr! Ni vet när man gör något pinsamt och minns hälften efteråt för att man försökt att förtränga det redan sekunden efter..? Well, tyvärr lyckades jag inte förtränga det! dessa ord säger sammanfattar bra dock: f*ck romania, wallah wallah, haram. Obs, dom fyra första orden kom inte från mig så bespara det. :)
Tawakalto Ala Allah; gör ditt bästa och låt Gud ta hand om resten :)

Otis Redding - (Sittin' On) the dock of the bay

0 Comments to "Sittin' here resting my bones and this loneliness won't leave me alone. It's two thousand miles I roamed, Just to make this dock my home"

© Copyright Reserved bullet proof soul | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft