Love Azerbaijan

▼ sunny cute°o ☥ •° ♥ fredag 21 maj 2010 07:48






Beautiful azeri girls. Den översta är Azerbaijanska presidentens dotter Leyla Aliyev. Idag lyssnar jag på en av mina absoluta FAVORIT azeri låtar!
här framförda av iransk azerier som mig Googoosh och Sami Yusuf :)
Hade ingen aning att Sami yusuf var azerie från iran, älskar hans låtar mother, hashi rabbi och den kända med outlandish. Nu så ska jag fortsätta plugga till en tenta jag har imon, lördag, det är första hjälpen. Det kommer vara en skriftlig del och sen ska vi tydligen också ha en praktiskt så vi ska "rädda livet" på en docka och sätta bandage också. Igår hade jag ett prov i cellbiology, det var ett muntligt seminarium som man inte fick faila om man ville kunna göra slutprovet och få betyg i ämnet. TUR att jag och sali klarade provet då hihi :) Kärlek!



0 Comments to "Love Azerbaijan"

© Copyright Reserved bullet proof soul | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft